Znaleziono 33 wyniki

autor: talkos
pn mar 19, 2012 5:40 pm
Forum: Toruński Klub Futbolu Stołowego
Temat: I Ty tez mozesz zostac MASTEREM !! vol. 2
Odpowiedzi: 1576
Odsłony: 251794

stempel napisał/a:
27 we wtorek bedzie DYP [; w Bababum - stary Jazzgot, ul. Rabianska 17 - wpadaj Pawel :D btw. mozna cos u Ciebie zamowic? o ile zdazysz...
raczej nie zdaze. a co bys chcial, gdybym przypadkiem zdazyl? ;]
o ktorej sie dyp zaczyna?
autor: talkos
pn mar 19, 2012 5:39 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: nowe strefy w rankingu ogólnopolskim - INFO
Odpowiedzi: 81
Odsłony: 36487

Grzybek napisał/a: gracze zagraniczni pewnie beda musieli zaplacic za udzial 5-10e mozna prosic o rozwiniecie tematu? konkretnie w naszym przypadku jestesmy zrzeszeni w niemieckich strukturach (innych niz polskie), przyjezdzamy srednio dwa razy do roku na turnieje. czy w mysl nowych zasad nie mozem...
autor: talkos
pn mar 19, 2012 11:59 am
Forum: Toruński Klub Futbolu Stołowego
Temat: I Ty tez mozesz zostac MASTEREM !! vol. 2
Odpowiedzi: 1576
Odsłony: 251794

27.-31. marca jstem w toruniu. gdzies cos sie dzieje, sparingi turnieje?
autor: talkos
czw mar 01, 2012 1:59 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: Filmy
Odpowiedzi: 407
Odsłony: 132200

http://www.youtube.com/watch?v=310SemWS ... r_embedded

lehmacher pokazowka. jest pare ladnych trikow
autor: talkos
pt lut 24, 2012 12:48 pm
Forum: Bazar
Temat: Linki dowciapne
Odpowiedzi: 571
Odsłony: 174435

Obrazek
autor: talkos
pt lut 10, 2012 6:39 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: Mistrzostwa Świata RS - ogarnięcie
Odpowiedzi: 131
Odsłony: 61126

Lulu napisał/a: kszychu napisał/a: zostały dwa miesiące do najważniejszego turnieju w historii Polskiego Futbolu Stołowego. Czy już cokolwiek wiemy? tak - znana jest data i miejsce.. konkurencje i wpisowe - odgornie ustalone - mozna zobaczyc na stronie ITSF.. cokolwiek.. :faja: miejsce tylko chorzo...
autor: talkos
pn sty 09, 2012 6:39 pm
Forum: Terminarz i wyniki turniejów ligowych i ogólnopolskich
Temat: turnieje w polsce terminy
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 3147

moglby mi ktos podac kilka dat najwazniejszych turniejow w polsce do mniej wiecej polowy roku? urlop trzeba powoli planowac ;)
autor: talkos
wt lis 01, 2011 3:34 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: P4P Niemcy
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 33765

autor: talkos
pt paź 21, 2011 11:08 am
Forum: Wielkopolska Liga Piłki Stołowej
Temat: CHCESZ O COŚ SPYTAÆ? TO TU!!
Odpowiedzi: 1146
Odsłony: 218208

to sie widzimy wieczorem. tylko grubego hajsu nie zapomnijcie ;)
autor: talkos
pt paź 21, 2011 9:54 am
Forum: Wielkopolska Liga Piłki Stołowej
Temat: CHCESZ O COŚ SPYTAÆ? TO TU!!
Odpowiedzi: 1146
Odsłony: 218208

no niestety tylko w piatek w poznaniu. takze jak ktos chce przegrac piwko lub gruby hajs to dzis jest szansa ;)
autor: talkos
czw paź 20, 2011 11:32 am
Forum: Wielkopolska Liga Piłki Stołowej
Temat: CHCESZ O COŚ SPYTAÆ? TO TU!!
Odpowiedzi: 1146
Odsłony: 218208

jedziemy jutro na targi do poznania. w piatek wieczorem chetnie jakies sparingi. nie wiem, ale mam nadzieje, ze w coolozium (czy jak to sie nazywa) znajde przeciwnikow/ofiary...
autor: talkos
śr wrz 28, 2011 9:11 am
Forum: Wrocławski Klub Piłki Stołowej
Temat: Tlen
Odpowiedzi: 352
Odsłony: 160129

okki, dzieki za info. napic za darmo, czemu nie, drogi do domu prawie nigdy jeszcze nie zgubilem ;) o ktorej jest ten dyp w kocie?
autor: talkos
wt wrz 27, 2011 12:33 pm
Forum: Wrocławski Klub Piłki Stołowej
Temat: Tlen
Odpowiedzi: 352
Odsłony: 160129

bede we wroclawiu od tego czwartku do niedzieli. zdaje sie, ze jest rownolegle kpp, ale moze pomimo tego gdzies ktos cos gra. za info odnosnie sparingow i ofert relaksacyjnego & sportowego spedzenia czasu wolnego bede wdzieczny.
pawel
autor: talkos
wt mar 01, 2011 2:46 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: Filmy
Odpowiedzi: 407
Odsłony: 132200

danke ;)
autor: talkos
wt mar 01, 2011 1:52 pm
Forum: Ogólnopolskie forum piłkarzykowe
Temat: Filmy
Odpowiedzi: 407
Odsłony: 132200

http://www.facebook.com/ #!/pages/foosballTV/268417057313 kilka wrzuconych meczy z ligi berlinskiej. moze nie sa to mistrzostwa swiata, ale filmiki zrobione w miare dobrze technicznie sorry, cos link nie wchodzi inaczej. ale kto na facebooku jest, ten zobaczy... skleic link w jeden i gotowe (mam nad...