Prace Organów Statutowych od 03/2009

ODPOWIEDZ
gasior_p
Posty: 338
Rejestracja: pn lip 31, 2006 11:44 am

Post autor: gasior_p » wt kwie 07, 2009 10:10 pm

data: 07.04.2009, miejsce: Fuzon,
obecni: M. Cabaj, A. Stalmarska, B. Kurtyka, M. Nawrot, P. Gąsior, C. Bdzikot, P. Madej


KONCEPCJA PRACY ORGANÓW STATUTOWYCH NA ROK 2009



1. Rozgrywki ligowe we Wrocławiu
a) Opracowanie koncepcji oraz wprowadzanie zmian
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot
b) Ustalanie harmonogramu - roboczy terminarz do 20 każdego m-ca
osoby odpowiedzialne: P. Madej
c) Prowadzenie klasyfikacji
osoby odpowiedzialne: P. Madej (OD,OS), A. Reczuch (AMA,Nov)
d) Prowadzenie rozgrywek (koncepcja, wprowadzenie, kontrola realizacji)
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot
e) Kontakty z Pubami
osoby odpowiedzialne: P. Madej

2. Rozwój poziomu gry WKPS
osoby odpowiedzialne: P. Gąsior, M. Nawrot, K. Grzebiela
a) Jednolita koncepcja
termin: 30.04.2009
b) Szkółki
- prowadzenie
- promocja wśród nowych graczy
c) stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych

3. Rozgrywki ogólnopolskie
a) Opracowanie jednolitej koncepcji
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, K. Grzebiela, C. Bdzikot, P. Gąsior, P. Madej; termin: 31.05.2009
b) PZG 2009 + Major, Olesno
osoby odpowiedzialne: P. Madej, C. Bdzikot, K. Grzebiela, M. Nawrot; termin: 30.04.2009
c) System do prowadzenia turniejów
osoby odpowiedzialne: C. Bdzikot, M. Nawrot, P. Gąsior; termin: 31.05.2009

4. Administracja
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, M. Nawrot
a) Księgowość
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot, P. Madej. P. Gąsior; termin: 31.05.2009
- Skarbnik - określenie zakresu obowiązków
- Strategia prowadzenie księgowości na 2009
b) Konto bankowe
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot, P. Gąsior
- Uaktualnienie danych osób upoważnionych
termin: 30.06.2009
- Rozpoczęcie korzystania (przelew pieniędzy)
termin: 30.042009
c) Przeniesienie dokumentów starego zarządu do nowego
osoby odpowiedzialne: P. Madej, P. Gąsior, C. Bdzikot; termin: 30.04.2009
- Ustalenie osoby i miejsca do ich przechowywania
d) Składki
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot
e) Porządki na forum
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj
- Ustalenie moderatorów: WKPS, Tajna Kwatera, Organy Statutowe: P. Madej, P. Gąsior, M. Cabaj, A. Stalmarska
- Ustalenie zasad dostępów do for: WKPS: ogólne; Tajna Kwatera: Wszyscy, którzy byli lub są członkami WKPS + P. Pawłowski; Organy Statutowe: Zarząd, Komisja Rewizyjna, P. Madej, J. Różanowski, M. Piasecka
- Czyszczenie for
osoby odpowiedzialne: A. Stalmarska
- Dodawanie praw dostępu nowym członkom
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj

5. Pozyskiwanie nowych graczy
a) Projekty
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, B. Kurtyka; termin: 31.07.2009
- Stworzenie
- Wybranie kilku najlepszych i ich realizacja
b) Kontakty z graczami w pubach
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, B. Kurtyka; termin: 31.07.2009
c) Zainteresowanie początkujących graczy działalnością w WKPS
osoby odpowiedzialne: K. Grzebiela; termin: 31.05.2009

6. Korzyści z członkostwa
osoby odpowiedzialne: A. Stalmarska, B. Kurtyka; termin: 31.05.2009
a) Dresiwa, koszulki, gadżety, itp.
b) Promocja za wyniki
c) Inne projekty (stworzenie, wybór, realizacja)

7. Komunikacja
a) Kontakty z innymi klubami (jakaś płaszczyzna komunikacji, wzajemna pomoc, itp.)
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, C. Bdzikot, K. Grzebiela; termin: 31.07.2009
b) Kontakty z PZFS
osoby odpowiedzialne: K. Grzebiela
c) Komunikacja z Komisją Rewizyjną
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, C. Bdzikot
d) Komunikacja z członkami klubu
osoby odpowiedzialne: M. Cabaj, B. Kurtyka, K. Grzebiela
e) Kontakt i korzystanie z pomocy osób chcących coś robić spoza organów statutowych (anty-masoneria)
osoby odpowiedzialne: K. Grzebiela, A. Reczuch

8. Pozyskiwanie funduszy
a) Poszukiwanie sponsorów na działalność wrocławską
osoby odpowiedzialne: P. Madej, K. Grzebiela, C. Bdzikot; termin: 30.06.2009
b) Turnieje komercyjne
osoby odpowiedzialne: P. Gąsior, C. Bdzikot, K. Grzebiela; termin: 30.06.2009
c) Inne pomysły (koncepcje, wybór, realizacja)
osoby odpowiedzialne: P. Gąsior, C. Bdzikot, K. Grzebiela; termin: 30.06.2009

9. Marketing
a) Kontakty z mediami
osoby odpowiedzialne: K. Grzebiela, P. Gąsior; termin: 31.05.2009
- Wypracowanie stałych (okresowych) kontaktów
- Stworzenie materiałów dla mediów
d) Strona internetowa
osoby odpowiedzialne: M. Nawrot, P. Gąsior; termin: 31.05.2009
- Spacyfikowanie Gracjana
- Utrzymanie i prowadzenie
e) Plakaty, ulotki, itp.
osoby odpowiedzialne: A. Stalmarska
- Okresowe
- Pomysły, koncepcje (stworzenie, wybór, realizacja)
f) Inne projekty
osoby odpowiedzialne: k. Grzebiela, A. Stalmarska; termin: 30.06.2009
- Koncepcje (stworzenie, wybór, realizacja)


Info:
Dla osób, które nie uczestniczyły w spotkaniu, jeśli potrzebujecie więcej informacji na temat, któregoś z punktów to proszę o kontakt z osobami, które brały w nim udział. Dodatkowe i bardziej rozbudowane info ukaże się wkrótce i będzie rozesłane na Wasze emaile.
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 10:58 pm przez gasior_p, łącznie zmieniany 1 raz.
trzeba by

gasior_p
Posty: 338
Rejestracja: pn lip 31, 2006 11:44 am

Post autor: gasior_p » pt maja 22, 2009 3:58 pm

Spotkanie OS WKPS itp 21.05.2009, Fuzon, 20:30.

Obecni: M. Cabaj, B. Kurtyka, A. Stalmarska, K. Grzebiela, M. Nawrot, C. Bdzikot, P. Madej, P. Gąsior.


1) Koncepcja szkółki: (punkt z hgarmonogramu)
- głosowanie 4 do 1 na TAK,
- 4 trenerów, każdy raz w miesiącu po min. 1,5h,
- trenerzy sami wybierają i ustalają miejsce szkółki,
- główne miejsce do info: osobny temat na forum PZFS->WKPS,
- na szkółkę organizowane są zapisy, decyduje kolejka, pierwszeństwo osób, które jeszcze w tym miesiącu nie były na szkółce,
- zapisujący mają obowiązek podać mail i telefon zapisując się,
- osoba odpowiedzialna za projekt: Kacper G.

2) Czarek ogarnia sprawę treningów przed KPP i możliwego wyjazdu szkoleniowego.

3) harmonogram punkt 2c -> termin 01.09.2009

4) harmonogram punkt 3a -> nie robimy nic do 01.10.2009 poza Olesnem

5) harmonogram punkt 3b -> wykreślamy

6) harmonogram punkt 4b i 4c do następnego spotkania ma być zrobiony!

7) Kacper i Czarek glosowanie 5 do 0 zostają mianowani trenerami kadry WKPS do KPP.

8) rachunek dla TRANS - Junior!
- do następnego spotkania.

9) szukanie lokalu pod centrum treningowe
- Kacper ogarnia, pomagają: Junior, Czarek, Basia

10) Sprawa korekty do PITA
- ogarnia Oki do następnego spotkania.

11) Ankieta dla GUS
- ogarniają Mada, Zbój.
- do następnego spotkania.


To tyle, w wolnej chwili naniosę to na poprzedni harmonogram.

Pozdrawiam

Sekretarka.
Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2009 4:09 pm przez gasior_p, łącznie zmieniany 1 raz.
trzeba by

Kacper
Posty: 2340
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 10:01 am
Kontakt:

Post autor: Kacper » czw cze 04, 2009 10:42 am

Hej mam pytanie czy jest możliwe, zeby ktoś zrobił mailing do noviców, których mamy, lub wysłał SMS np o treści :

WKPS rozpoczyna nowy cykl szkoleń dla zawodników novice. Jesteś zainteresowany wejdź na forum wrocławskie na stronie www.pzfs.org i zapisz się na dogodny dla Ciebie termin.


Co o tym sądzicie, ja uważam, że trzeba zrobić dodatkową kampanię informacyjna, gdyż pomysł jest świetny ale sam w sobie, bez informacji nie wypali.

pozdrawiam
JaH jest trenerem, a ja jestem jego zawodnikiem

Pi³karzyki Wroc³aw

kamanendens
Posty: 150
Rejestracja: pn maja 08, 2006 8:44 pm

Post autor: kamanendens » pt cze 05, 2009 7:23 am

jw
"every man has his technics....they all different
when you know mine.......YOU'LL BE DEAD !!

Pi³karzyki Wroc³aw

Zboj
Posty: 536
Rejestracja: wt lip 04, 2006 7:16 am

Post autor: Zboj » wt lip 21, 2009 7:57 am

Mam takie bieżące pytania do Okiego jeśli chodzi o sprawy finansowe WKPS:

1) Czy ktoś opłacił Ci składkę za 4 kwartał sezonu (lipiec - wrzesień 2009)?
2) Czy odebrałeś 500 zł od Gosi?
3) Czy kontaktowałeś się jakoś z Krzyśkiem (tel., pw, mail) w sprawie pieniędzy gromadzonych z Tawerny?
4) Czy sprawdzasz, jak idzie Czarkowi przelewanie środków klubowych na konto WKPS?
Pi³karzyki Wroc³aw
Running wild rules !

gasior_p
Posty: 338
Rejestracja: pn lip 31, 2006 11:44 am

Post autor: gasior_p » pt lip 24, 2009 6:52 am

ad. 4) konto jeszcze nie ogarnięte niestety. -> więc ten punkt może zostać przez Okiego zrealizowany tylko gotówkowo.
trzeba by

M@gda
Posty: 270
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:01 am

Post autor: M@gda » pt sie 14, 2009 1:26 pm

[center]Spotkanie OS WKPS 13.08.09 Tawerna godz. 18.00[/center]

Obecni: M.Cabaj, B.Kurtyka, A.Stalmarska, K.Grzebiela, M.Nawrot

1. Kontynuowanie tematu nowej strony internetowej projektowanej przez Kota - wysłano wiadomość z prośbą o określenie etapu prac.
2. Pomysł pozyskania środków z Urzędu Miasta na drodze konkursów - dowiedzieć się o zasady - może Zbój?
3. Koszulki od sponsora - pierwsza nadarzająca się okazja-> Olesno. Koordynuje Basia - odpowiedź do 16.08.09
4. Założenie nowego konta z uwagi na skomplikowane procedury przy starym - koordynują Oki i Junior
5. Umieszczenie plakatu i informacji o Oleśnie w newsach - Oki
6. Zorganizowanie otwartego spotkania w sprawie Olesna dla wszystkich, którzy chcą pomóc; każdy członek Organów Statutowych ma obowiązek znaleźć 2 osoby do pomocy technicznej. SPOTKANIE ODBÊDZIE SIÊ W CZWARTEK 27.08.09 o godz. 18.00 w TAWERNIE
7. Zorganizowanie zdjęcia Adrenaliny na baner - kontakt z Roberto Sport -> Kacper
8. Stworzenie wątku na Tajnek Kwaterze na temat pomocy przy Oleśnie - Magda
9. Zmiana wysokości wpisowego na Lidze Wakacyjnej, ustalenie ilości miejsc nagradzanych i podziału puli -> info na stronie wrocławskiej, temat Liga Wakacyjna

Prezes chwilowo w roli Sekretarki:)

baskaaa
Posty: 769
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 8:38 pm

Post autor: baskaaa » pt sie 14, 2009 4:34 pm

Wiec tak....jesli chodzi o koszulki to gadałam ze Sławkiem (naszym potencjalnym sponsorem) i oni cały czas są zainteresowani ,loga które wysłałam są ok. problem tkwi w tym ze oni są strasznie zabiegani i nie mają czasu tego ruszyc...w zwiazku z tym po konsultacji ze Sławkiem ustaliłam ze my sami mozemy poszukac odpowiedniej firmy "koszulkowej" a najlepiej kilku interesujacych ofert i przesłac je Sławkowi-tak bedzie po prostu duzo szybciej...Jesli jakas propozycja im sie spodoba to juz powinno pójść duzo szybciej -tutaj kieruje sie głównie do Okiego gdyz wspominał cos o swoich "kontaktach".Nie dowiedziałam sie niestety jakie koszty przewiduja na jedna koszulke ale ma to byc zwykły t-shirt z w miare przyzwoitej bawełny ,na pewno nie zadne ścierki-to wiadomka.koszulek ma byc po 2 dla ok. siedmiu zawodników-jeden zestaw w kolorze czarnym ,drugi wybiera aktualny sponsor( zeby pasowało im do loga). Z przodu koszulki na piersi, ma byc niewielkie ale dobrze widoczne logo WKPS-u, z tyłu na plecach wieksze logo danej firmy.
tak to w tej chwili wyglada wiec chyba musimy zaczac szukac jakiejs firmy koszulkowej ,piszcie co wy na to...

P.S.dla tych co nie wiedza to jeszcze dodam ze w zamian za noszenie tych koszulek na turniejach "ekipa noszaca" dostanie po 300-400 zł do podziału na kazdy taki turniej czyli po jakies 50 zł na łebka-zawsze coś nieprawdaż?....
ponoæ najlepszy rumunski napastnik...

Pi³karzyki Wroc³aw

oki
Posty: 202
Rejestracja: pt sty 19, 2007 4:20 pm

Post autor: oki » pt sie 14, 2009 9:58 pm

W poniedziałek dam odpowiedź, jak już mówiłem, to cena pewnie zakręci się koło 10 zł, za "normalną" koszulkę z "normalnego" materiału. Nie dam nikomu próbki, ale ja widziałem tego typu koszulki i są spoko, idealne do takich celów

Kacper
Posty: 2340
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 10:01 am
Kontakt:

Post autor: Kacper » sob sie 15, 2009 7:24 am

za każdy turniej, to przeciez jakbysmy ta kase zbierali to po 10 wiekszych turniejach mielibyśmy stolik, choc oczywiscie kaska do reki tez jest zachecajac. Pytanie jak czesto 7 osob z Wrocka bylo na duzym turnieju :)
JaH jest trenerem, a ja jestem jego zawodnikiem

Pi³karzyki Wroc³aw

oki
Posty: 202
Rejestracja: pt sty 19, 2007 4:20 pm

Post autor: oki » sob sie 15, 2009 8:22 am

No to jak bedzie 5 czy 6 osób, to dostaniemy mniej kasy

Zboj
Posty: 536
Rejestracja: wt lip 04, 2006 7:16 am

Post autor: Zboj » pn sie 17, 2009 7:48 am

M@gda napisał/a:
2. Pomysł pozyskania środków z Urzędu Miasta na drodze konkursów - dowiedzieć się o zasady - może Zbój?
Ok. Zorientuję się w tym temacie.
M@gda napisał/a:
9. Zmiana wysokości wpisowego na Lidze Wakacyjnej, ustalenie ilości miejsc nagradzanych i podziału puli -> info na stronie wrocławskiej, temat Liga Wakacyjna
Rozumiem, że póki co nie ustaliliście żadnych zmian w wysokości wpisowego?
Pi³karzyki Wroc³aw
Running wild rules !

owczynka
Posty: 207
Rejestracja: śr paź 17, 2007 9:46 am

Post autor: owczynka » pn sie 17, 2009 8:25 am

Baśka: "P.S.dla tych co nie wiedza to jeszcze dodam ze w zamian za noszenie tych koszulek na turniejach "ekipa noszaca" dostanie po 300-400 zł do podziału na kazdy taki turniej czyli po jakies 50 zł na łebka-zawsze coś nieprawdaż?.... "

Naczy co?:boze: przecież to miała być kasa dla klubu a nie do łapy! pozyskiwanie środków czy coś? a tak wogóle to jak zawodników będzie 8 albo 10 to który nie dostanie kasy?:P

głupi pomysł!
wogóle nie wiem o co chodzi z tą kasą ostatnio? nagle piłaki mają być opłaclne czy jak???
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 8:29 am przez owczynka, łącznie zmieniany 1 raz.

baskaaa
Posty: 769
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 8:38 pm

Post autor: baskaaa » pn sie 17, 2009 9:09 am

ten "projekt" wydeklarował sie zupełnie niezaleznie od załozenia "pozyskiwania srodków" i kasa ma byc "do łapy" chyba ze my sami zadecydujemy inaczej i zrzekniemy sie jej na rzecz klubu-ale wtedy chciałabym dokładnie wiedziec co sie z nia dzieje .(bo teraz sama przyznam ze nie do konca kumam gdzie sa nasze klubowe pieniadze...)
Sponsor dokładnie okreslił jakie osoby maja go reprezentowac -mają to byc najlepsi badz najbardziej medialni zawodnicy naszego klubu a w sród nich na pewno:Paweł Sielski,Magdalena Cabaj ,Barbara Kurtyka,Kacper Grzebiela,Cezary Bdzikot,Paweł Gasior,a jesli ich nie ma na turnieju to nastepni zawodnicy,chyba ze na przykład jakas para nowisów czy amatorów walczy o podium czy jakies inne konkretne miejsce to wtedy "wchodzi do składu" (chodzi o medialnosc,biznes..wiadomo jak jest)
jesli na turniej jedzie mniej osób to nie ma problemu,jesli natomiast wiecej to nie wszyscy sie załapia.
Na takie turnieje (chodzi tylko o wieksze ,w miare medialne imprezy) co jakis czas beda robione inne koszulki z innym sponsorem, a w ogole to i tak rzadko sie zdarza abysmy wszyscy jechali na raz wiec mysle ze kazdy sie czasem załapie..chyba ze kase bedziemy wrzucac do klubu..trza to obgadac.
ponoæ najlepszy rumunski napastnik...

Pi³karzyki Wroc³aw

Kacper
Posty: 2340
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 10:01 am
Kontakt:

Post autor: Kacper » pn sie 17, 2009 10:30 am

ja jestem za tym, żeby kasa szła dla klubu i wolałbym, żeby została przeznaczona na dobro ogólne, 50 na turnieju mnie średnio ratuje nie mówiąc o takim Przemku :), a dla klubu 400 zł za jeden turniej to bardzo dużo. Gdybyśmy mieli takie alternatywne źrodło finansowania, można otworzyć konkretny fundusz celowy i mieć pewność że cała kasa w ten sposób zarobiona idzie na konkretny cel.

Też mi sie wydaje że rozpatrywaliśmy tą opcję z założeniem celowości wydatkowania środków.

Jak tam kwestie poruszane na spotkaniu, czy Kot się odezwał w sprawie stronki, co się dzieje OKI z informacjami na stronie mailingiem oraz newsem?

Co do zdjęcia Adrenaliny to ponoć jest to zadanie granicząće z cudem, bo eurotech też go nie posiada, a ROberto ma urlop w sierpniu :)

ale zobaczymy co się da zrobić.
JaH jest trenerem, a ja jestem jego zawodnikiem

Pi³karzyki Wroc³aw

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość