sezon 2009/2010

oki
Posty: 202
Rejestracja: pt sty 19, 2007 4:20 pm

Post autor: oki » sob paź 24, 2009 9:15 am

Ja jestem za zastosowaniem liczby nagradzanych miejsc oraz podziału puli z ligi wakacyjnej(było to ustalane na jednym zebraniu), czyli:

ILO¦Æ MIEJSC NAGRADZANYCH:
1-5 zawodników - 1 miejsce
6-10 zawodników - 2 miejsca
11 i więcej zawodników - 3 miejsca

PODZIA£ PULI:
I miejsce - 100%
lub
I miejsce - 65%
II miejsce - 35%
lub
I miejsce - 50%
II miejsce - 30%
III miejsce - 20%


Z możliwością dodania 4 miejsca przez prowadzącego turniej w przypadku wysokiej frekwencji

gasior_p
Posty: 338
Rejestracja: pn lip 31, 2006 11:44 am

Post autor: gasior_p » pn paź 26, 2009 9:10 am

oki pamiętajmy, że teraz będą "chodzić" dużo mniejsze pule (mniejsze dużo wpisowe) - celowo nie brałem systemu z LW, własnie z tego powodu. Teraz byśmy mieli 2 płatne miejsca dopiero przy 8 graczach. Ale się nie upieram - po prostu będziemy najwyżej wypłacać wygraną "na piwo" :)
trzeba by

oki
Posty: 202
Rejestracja: pt sty 19, 2007 4:20 pm

Post autor: oki » pn paź 26, 2009 9:24 am

a spoko, źle przeczytałem coś i myślałem, że będzie więcej płatnych miejsc :boze:
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 9:25 am przez oki, łącznie zmieniany 1 raz.

Zboj
Posty: 536
Rejestracja: wt lip 04, 2006 7:16 am

Post autor: Zboj » wt paź 27, 2009 8:12 am

Heja!

Wróciłem już z podróży poślubnej, ogarnąłem ze współpracownikami dodatkowe zlecenia i wreszcie mam trochę więcej wolnego czasu :) Widzę, że się sporo wydarzyło.

Jeśli chodzi o terminarz, to widzę, że na listopad już jest. Pytanie do Magdy, czy chce się zajmować terminarzem na stałe, czy zrobiła to wyjątkowo z uwagi na moją dłuższą nieobecność na forum i spotkaniach bezpośrednich?

Jeśli chodzi o turnieje w danym miesiącu, to czy nie byłoby słuszne wrócić do sytuacji z poprzedniego sezonu, gdy turniej novice w ostatni czwartek miesiąca był turniejem do rankingu wpisywanym do oficjalnego kalendarza?

Jeśli chodzi o zmianę wysokości wpisowego na sezon 2009/2010, to zaraz zrobię z tego uchwałę Zarządu WKPS na forum.

Jeśli chodzi o jakiekolwiek zmiany w pobieraniu składek, to jest to możliwe tylko poprzez głosowanie wszystkich członków klubu na Walnym Zgromadzeniu. Pozostaje więc do najbliższego Walnego stosowanie dotychczasowego systemu.

Co do roli koordynatora w Madness'ie, to po 1 edycji myślałem, żeby się wypisać, bo końcówkę mieliśmy kiepską m.in. poprzez błędy taktyczne w doborze składów. Widzę jednak, że się w roli koordynatora ponownie znalazłem, więc nie będę już "za 5 dwunasta" mieszał, tylko się zaangażuję w projekt LP 2 bez opieprzania ;)
Pi³karzyki Wroc³aw
Running wild rules !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości