nike air max

Tutaj omawiamy wszelkie kwestie dotyczące Futbolu Stołowego
ODPOWIEDZ
Zara Truman

nike air max

Post autor: Zara Truman » sob maja 23, 2020 7:44 am

In de maand juni en nike janoski begin juli zijn de meeste merken druk bezig met het uitbrengen van hun 4 juli / VS / Independence Day colorway sneakers en het is een leuke tijd voor iedereen, en het is ook moeilijk om alle releases bij te houden. Iedereen van Nike, Jordan (niet dit jaar), adidas, Vans, Asics, etc. heeft minstens één patriottische release om de grote feestdag te vieren. Dus wat ga je morgen dragen? Ik kwam met een lijst van 10 Kicks To Wear op 4 juli en ik probeerde er een met variatie te maken.

Wordt het Amerikaanser dan dit? Ja, dat dacht ik ook niet. De Nike Sock Dart is uitgegroeid tot een van de populairste producten die Nike te bieden heeft, en dit "Independence Day" -pakket heeft voor elk wat wils. Ik ken enkele mensen die op zoek waren naar een specifieke colorway en sommige die er alle drie waren. Er gaat niets boven iets nike air max 95 comfortabels dat je gemakkelijk kunt aantrekken om op een warme zomerdag te loungen. Dit Sock Dart-pack was een grote hit van Nike. Het balkon geeft ALTIJD warmte af, ongeacht de tijd van Deze Shadow 5000 heeft toevallig een rood, wit en blauw die toevallig perfect is voor de 4e.

De suède / basket nike mesh / nylon constructie houdt het lichtgewicht, comfortabel en ademend voor de zomer. Dit zou een goede keuze zijn om morgen te dragen, omdat het hoogst onwaarschijnlijk is dat veel mensen echt iets anders dragen dan Nike / Jordans. #SwitchYourStyleUpOok bekend als de "Mirror" -schuimen, was deze All Star-release de sneaker die iedereen wilde (om de een of andere reden). Het unieke ontwerp is iets anders voor de Nike Foamposite-lijn en het blijkt een populaire te zijn. De enige reden waarom we willen zien dat deze schoenen worden bijgevuld, is de hype / wederverkoop van de sneaker te laten vallen. Het is een coole nike internationalist schoen, maar de wederverkoopprijzen zijn GEK.

Deze moesten natuurlijk op de lijst staan. Over de Nike Air Yeezy-voorraad wordt de hele tijd gepraat en zelfs grapjes gemaakt over bijna elke April Fools sinds ze uitkwamen (en het zal waarschijnlijk niet snel stoppen). In recent nieuws zei Kanye: "... Nike heeft dit jaar niet iets cools gedaan." Wel, hoe cool zou het zijn als ze de hele Nike Air Yeezy-collectie zouden aanvullen?

Slechts één andere schoen draagt de erfenis en trots van de Air Jordan 11 en dat is de Nike Air Force One. De Air Force One is meer dan iconisch. Elke sneakerhead heeft een paar Air Force Ones. Het is de sneaker die de geschiedenis heeft geweigerd te vergeten en waarschijnlijk ook nooit zal doen.Foamposites waren ook jarenlang een ruwe diamant met releases als de Dr. Maar toen Nike meer geld zag binnenkomen, werden er meer releases uitgebracht, waardoor de legendarische Foamposite-lijn werd afgezwakt. Ik heb geen specifieke Foamposite die gelijk is aan RG3's knieblessure, het moment waarop de zaken omdraaiden, maar na verloop van tijd zullen sneakerheads kunnen terugkijken en zien wanneer het is gebeurd.

Ik vermoed dat het de twee Weatherman Foamposites zijn die onlangs zijn uitgebracht. Twee jaar geleden hoorde je niet veel meer uit het Reebok-kamp dan nike tn hun Zig-lijn met John Wall. Natuurlijk wist iedereen van ze, dus in vergelijking met andere merken zoals Supra of DC Shoes waren ze populair, maar ze waren geen moloch zoals Nike of Adidas. Reebok viel uit de gratie, maar ze hebben Jezus praktisch overschaduwd met hun opstanding in modetrends. Soms is het antwoord in het leven dat er iets onder je neus zit. Dat is hoe ik zou zeggen dat ik erachter ben gekomen wie het equivalent is van de Nike LeBron-serie. Als LeBron James daarin twee kampioenschappen heeft gewonnen, Obrazek dan is waarschijnlijk een kampioen die hen het beste vertegenwoordigt.

ODPOWIEDZ